Salgs & leveringsbetingelser

Reservation og betaling

Ved reservation af events og firmafester kan pladser kun forhåndsreserveres i op til 5 arbejdsdage, hvorefter I kontaktes ang. evt. endelig bestilling.

  • Ved endelig booking faktureres 50 % som depositum til betaling med 8 dage netto kontant.
  • Endeligt antal meddeles senest 30 dage inden afviklingen, hvorefter restbetaling faktureres med 8 dage netto
  • Der kan op/nedjusteres med 15 procent t.om. 30 dage inden leveringsdagen.
  • Der kan efterfølgende kun opjusteres t.om. 2 uger inden leveringsdagen.
  • Booker i 30 dage inden arrangementsdagen faktureres hele beløbet netto kontant.
  • Ved booking under 10 gæster tillægges kuvertprisen kr.: 100,- ex. moms pr. gæst.
  • ​​Ubrugte kuverter refunderes ikke.
  • Ret til ændringer forbeholdes.
  • Aftaler om øvrige betalingsbetingelser end ovennævnte skal foreligge skriftligt inden booking af arrangementet.

Leveringsbetingelser

I tilfælde af myndighedsrestriktioner som medfører at arrangementet ikke kan afholdes, flyttes aftalen vederlagsfrit til en ny dato og afholdes inden for 13 måneder fra leveringsdagen. Indskrænkelsen skal have direkte indflydelse på arrangementet og skal være gældende på datoen for afvikling og begrænse antallet af gæster der må være til stede i forhold til det kontrakterede antal.

  • Parterne hæfter ikke overfor hinanden ved force majeure

Bankoplysninger

Danske Bank

Reg.nr.: 3409
Kontonr.: 11145663
IBAN nr.: 60 3000 0011 1456 63

BIC-Swift: DABADKKK​

Kontakt os i dag

Ring på: 25 55 55 25

Skriv til: info@firmajulefrokoster.dk

vi har samarbejdet med førende virksomheder​

Firmainformation

FESTPORTALEN ApS 

CVR: 39888580

Tømmerupvej 42, 2770 Kastrup​

​Firmajulefrokoster.dk er et erfarent team med mere end 9 år i fest- og eventbranchen.

Vi kender markedet og de bedste lokationer – og vi hjælper jer gerne med planlægning fra start til slut så I kan få en fantastisk julefrokost.