DJ med PA Anlæg & Lys

Stort udvalg i DJ’s – Party DJ’s til Kendis DJ’s
Den rette lyssætning og musik skaber den rette atmosfære. Vi leverer alt det tekniske ang. lyd og lys og leverer til alle typer af events. Fra større produktioner på eget domicil, jubilæumsfester eller blot belysning med DJ & PA til mindre firmaarrangementer.Vi skaber de perfekte rammer til jeres kommende sommerfest eller julefrokost.

SE FORSLAG, INDHOLD, DATOER OG TILKØB HER:

FORSLAG TIL SETUP

DJ PakkerDJ til 60 – 100 pers.

  • DJ med DJ Anlæg 
  • Opstiller om dagen
  • Anlæg kan benyttes til dinnermusik under middag
  • Mikrofon til taler mm. medfølger
  • DJ spiller i 4 timer
  • Ekstra timer kan tilkøbes
  • Pris er inkl. transport, opsætning og nedtagning

Kr. 6.500,- ex. moms  DJ til 100 – 160 pers.

  • DJ med DJ Anlæg 
  • Opstiller om dagen
  • Anlæg kan benyttes til dinnermusik under middag
  • Mikrofon til taler mm. medfølger
  • DJ spiller i 4 timer
  • Ekstra timer kan tilkøbes
  • Pris er inkl. transport, opsætning og nedtagning

Kr. 8.000,- ex. moms  DJ til 160 – 220 pers.

  • DJ med DJ Anlæg 
  • Opstiller om dagen
  • Anlæg kan benyttes til dinnermusik under middag
  • Mikrofon til taler mm. medfølger
  • DJ spiller i 4 timer
  • Ekstra timer kan tilkøbes
  • Pris er inkl. transport, opsætning og nedtagning

Kr. 12.000,- ex. moms

INDHOLD 

DJ op til 4 timer

  • 1 x pult
  • 2 x Top højtaler
  • 1 x standart lysshow
  • Mikrofon

DATOER FOR JULEFROKOST 

Kontakt os direkte for ledige julefrokostdage eller andre spørgsmål på tlf.: 41 57 00 00.

TILKØB

Ekstra timer Kr. 500,- ex. moms pr. time

Ekstra timer Kr. 750,- ex. moms pr. time (Ved forlængelse på aftenen)

Tilkøb af lyspakker

 

Vi hjælper gerne med underholdning og festlige indslag.

Kontakt os direkte for andre ledige julefrokostdage eller spørgsmål på tlf.: 41 57 00 00.

Ønsker I fremvisning af lokalerne og personligt møde?

Hos os har vi i et højt serviceniveau, og vi sidder klar til at hjælpe jer. Fremvisning i hverdage mellem kl. 10.00 – 17.00 eller efter aftale på Tlf.: 41 57 00 00.

Salgs- og leveringsbetingelser

Ved bestilling betales evt. depositum. Det fulde beløb er til betaling senest 14 dage før event.

Ved bestilling sammen med en af vores julefrokoster er salgs- og leveringsbetingelserne for den pågældende julefrokost gældende.

Arrangør & Ansvarshaver

Arrangør & Ansvarshaver for arrangementet er lokationen og Firmajulefrokoster ApS, Tårnby Torv 11, 2770 Kastrup. Email: info@firmajulefrokoster.dk. Tlf.: 41 57 00 00

Lokation: Firmajulefrokoster, Tårnby Torv 11, 2770 Kastrup

COVID 19

Hvis jeres arrangement mod vores forventning skulle blive aflyst som følge af myndighedernes anvisninger/krav, grundet COVID 19 kan i frit benytte jeres indbetalte beløb indtil 13 måneder frem for datoen for jeres aflyste arrangement, til et nyt arrangement. I taber derfor IKKE det indbetalte beløb.

Firmajulefrokoster.dk er en del af Festportalen ApS som hvert på formidler flere hunderede firmafester og events for virksomheder i Danmark.

Festportalen ApS
Tårnby Torv 11 A, 1
2770 Kastrup
CVR 39888580

Comments are closed.

Fandt du ikke, hvad du søgte?

Pris ex. moms
Ønsket lokation
Forventet antal deltagere
SØG EFTER TEKST