Lyd & Lys
Den rette lyssætning skabet den rette atmosfære
Den rette lyssætning og musik skaber den rette atmosfære. Vi leverer alt det tekniske ang. lyd og lys og leverer til alle typer af events. Fra større produktioner på eget domicil, jubilæumsfester eller blot belysning med DJ & PA til mindre firmaarrangementer.
Vi skaber de perfekte rammer til jeres kommende firmafest eller julefrokost.
SE FORSLAG, INDHOLD, DATOER OG TILKØB HER:
FORSLAG TIL SETUP
Vi leverer gerne den helt rigtige Lyssætning til jer ud fra jeres ønkser, forventninger og budget.Inden I kontakter os så er det en stor hjælp hvis I har taget stilling til følgende:
- Forventet Dato
- Forventet antal pers.
- Lokalet størrelse
- Andre ønsker vedr. effekter mm.
- Budget til rådighed
Vi ser frem til at høre fra jer og hjælper jer. Vi sidder klar på tlf.: 25 55 55 25
INDHOLD INKLUDERET I PRISEN
Som udgangspunkt vil prisen I modtager fra os være inkl. alt.
- Transport, Opsætning og Nedtagning
- Teknikere og alt gear
- Lyd & Lys
- Tekniker under selve afviklingen (Tillæg)
Vi kan levere lyd og lys i både budget venlig udgave og top prof. udgave. Kontakt os på tlf.: 25 55 55 25
DATOER FOR JULEFROKOST
Kontakt os direkte for ledige julefrokostdage eller andre spørgsmål på tlf.: 25 55 55 25
TILKØB
Vi hjælper gerne med underholdning og festlige indslag.
Kontakt os direkte for andre ledige julefrokostdage eller spørgsmål på tlf.: 25 55 55 25
IDÉER, RÅD OG VEJLEDNING
Hos os har vi i et højt serviceniveau, og vi sidder klar til at hjælpe jer. Fremvisning i hverdage mellem kl. 10.00 – 17.00 eller efter aftale på tlf.: 25 55 55 25
Salgs- og leveringsbetingelser
Ved bestilling betales evt. depositum. Det fulde beløb er til betaling senest 14 dage før event.
Ved bestilling sammen med en af vores julefrokoster er salgs- og leveringsbetingelserne for den pågældende julefrokost gældende.
Arrangør & Ansvarshaver
Firmajulefrokoster.dk
Tømmerupvej 42
2770 Kastrup
Tlf.: 25 55 55 25
Email: info@firmajulefrokoster.dk
Firmajulefrokoster.dk ejes af Festportalen ApS. CVR: 39888580 som hvert år formidler flere hundrede firmaarrangementer og events for virksomheder i Danmark.
COVID-19
Hvis jeres arrangement mod vores forventning skulle blive aflyst som følge af myndighedernes anvisninger/krav, grundet COVID-19 kan i frit benytte jeres indbetalte beløb indtil 13 måneder frem for datoen for jeres aflyste arrangement, til et nyt arrangement. I taber derfor IKKE det indbetalte beløb.