Lyd & Lys

Den rette lyssætning skabet den rette atmosfære
Den rette lyssætning og musik skaber den rette atmosfære. Vi leverer alt det tekniske ang. lyd og lys og leverer til alle typer af events. Fra større produktioner på eget domicil, jubilæumsfester eller blot belysning med DJ & PA til mindre firmaarrangementer.

Vi skaber de perfekte rammer til jeres kommende sommerfest eller julefrokost.

 

SE FORSLAG, INDHOLD, DATOER OG TILKØB HER:

FORSLAG TIL SETUP

Vi leverer gerne den helt rigtige Lyssætning til jer ud fra jeres ønkser, forventninger og budget.Inden I kontakter os så er det en stor hjælp hvis I har taget stilling til følgende:

  • Forventet Dato
  • Forventet antal pers.
  • Lokalet størrelse
  • Andre ønsker vedr. effekter mm.
  • Budget til rådighed

 

Vi ser frem til at høre fra jer og hjælper jer. Vi sidder klar på tlf.:  41 57 00 00

INDHOLD INKLUDERET I PRISEN

Som udgangspunkt vil prisen I modtager fra os være inkl. alt.

  • Transport, Opsætning og Nedtagning
  • Teknikere og alt gear
  • Lyd & Lys
  • Tekniker under selve afviklingen (Tillæg)

Vi kan levere lyd og lys i både budget venlig udgave og top prof. udgave. Kontakt os på tlf.: 41 57 00 00

DATOER FOR JULEFROKOST 

Kontakt os direkte for ledige julefrokostdage eller andre spørgsmål på tlf.: 41 57 00 00.

TILKØB

Vi hjælper gerne med underholdning og festlige indslag.

Kontakt os direkte for andre ledige julefrokostdage eller spørgsmål på tlf.: 41 57 00 00.

IDÉER, RÅD OG VEJLEDNING

Hos os har vi i et højt serviceniveau, og vi sidder klar til at hjælpe jer. Fremvisning i hverdage mellem kl. 10.00 – 17.00 eller efter aftale på Tlf.: 41 57 00 00.

Salgs- og leveringsbetingelser

Kuverter kan forhåndsreserveres i op til 5 arbejdsdage, hvorefter I kontaktes angående evt. endelig reservation.
Ved bestilling af arrangement faktureres 50% som depositum til forfalden betaling netto kontant.
Restbetaling og endeligt deltagerantal faktureres 8 dage netto kontant og senest 30 dage inden julefrokosten.
Bestilles julefrokosten 30 dage inden leveringsdagen faktureres hele beløbet netto kontant.

Ubrugte kuverter refunderes ikke. Kuverterne refunderes kun ved aflysning af julefrokosten fra arrangørens side. Ret til ændringer forbeholdes.

Arrangør & Ansvarshaver

Arrangør & Ansvarshaver for arrangementet er lokationen og Firmajulefrokoster ApS, Tårnby Torv 11, 2770 Kastrup. Email: info@firmajulefrokoster.dk. Tlf.: 41 57 00 00

Lokation: Firmajulefrokoster, Tårnby Torv 11, 2770 Kastrup

COVID 19

Hvis jeres arrangement mod vores forventning skulle blive aflyst som følge af myndighedernes anvisninger/krav, grundet COVID 19 kan i frit benytte jeres indbetalte beløb indtil 13 måneder frem for datoen for jeres aflyste arrangement, til et nyt arrangement. I taber derfor IKKE det indbetalte beløb.

Firmajulefrokoster.dk er en del af Festportalen ApS som hvert på formidler flere hunderede firmafester og events for virksomheder i Danmark.

Festportalen ApS
Tårnby Torv 11 A, 1
2770 Kastrup
CVR 39888580

Comments are closed.

Fandt du ikke, hvad du søgte?

Pris ex. moms
Ønsket lokation
Forventet antal deltagere
SØG EFTER TEKST