Julefrokost på Rosenborggade
Med eventpakken får I en lækker julemenu med fri blød bar under middagen.
Er I et minde selskab som ønsker en højere kvalitet i hyggelige rammer med central beliggenhed, så er julefrokosten i Rosenborggade den helt rigtige løsning.
Det er nemt at komme til og fra og ønsker man af feste videre efter arrangementet så er mulighederne mange i gåafstand fra denne venue.
Der er mulighed for eksklusivt at booke lokale kun til jer.
Den store sal : 50-110 personer
Gl. Stue : 45 personer
Vinkælderen : 45 personer
SE INDHOLD, MIDDAG, BAR OG DATOER HER:
PROGRAM
18:00 Ankomst & velkomstdrink
19:00 Julefrokost serveres med fri blød bar (øl, vin og vand)
21:00 Kaffe & te
21:00 Baren åbner for sjusser (se tilkøb)
00:00 Tak for i aften
INDHOLD INKLUDERET I PRISEN
– Velkomstdrink
– Lækker julemiddag – 3 serveringer
– Kaffe & te
– Fri blød bar med øl, vine, sodavand og isvand under middagen
Pris pr. gæst kr. 995,- ex. moms
JULEMIDDAG
3 Servering med juleretter
Specielle ønsker til mad
Husk at oplyse os omkring allergier og gæster med anden madkultur.
BAREN
FRI BLØD BAR under hele arrangementet
Øl, vin, sodavand og isvand
DATOER FOR JULEFROKOST
Fredag d. 1. dec
Kontakt os direkte for andre ledige julefrokostdage eller spørgsmål på tlf. : 25 55 55 25
TILKØB
Fri blød bar efter middagen indtil midnat kr. 385,- ex moms pr. gæst
Fri blød bar & longdrinks indtil midnat kr. 475,- ex moms pr. gæst
Snaps 1/1 flaske kr. 700,- ex. moms pr. flaske
Vi hjælper gerne med underholdning og festlige indslag.
Kontakt os direkte for andre ledige julefrokostdage eller spørgsmål på tlf.: 25 55 55 25
Ønsker I fremvisning af lokalerne og personligt møde?
Hos os har vi i et højt serviceniveau, og vi sidder klar til at hjælpe jer. Fremvisning i hverdage mellem kl. 10.00 – 17.00 eller efter aftale på tlf.: 25 55 55 25
Salgs- og leveringsbetingelser
Kuverter kan forhåndsreserveres i op til 5 arbejdsdage, hvorefter I kontaktes angående evt. endelig reservation.
Ved bestilling af arrangement faktureres 50% som depositum til forfalden betaling netto kontant.
Restbetaling og endeligt deltagerantal faktureres 8 dage netto kontant og senest 30 dage inden arrangementet.
Bestilles arrangementet 30 dage inden leveringsdagen faktureres hele beløbet netto kontant. Endeligt deltagerantal kan kun justeres i op- og nedgående retning med 15% op til 30 dage inden leveringsdato. Efterfølgende kan der kun justeres i opadgående retning, indtil 2 uger før.
Ubrugte kuverter refunderes ikke. Kuverterne refunderes kun ved aflysning af arrangementet fra arrangørens side. Ret til ændringer forbeholdes.
Arrangør & Ansvarshaver
Rosenborggade
&
Firmajulefrokoster.dk
Tømmerupvej 42
2770 Kastrup
Tlf.: 25 55 55 25
Email: info@firmajulefrokoster.dk
Firmajulefrokoster.dk ejes af Festportalen ApS. CVR: 39888580 som hvert år formidler flere hundrede firmaarrangementer og events for virksomheder i Danmark.
COVID-19
Hvis jeres arrangement mod vores forventning skulle blive aflyst som følge af myndighedernes anvisninger/krav, grundet COVID-19 kan i frit benytte jeres indbetalte beløb indtil 13 måneder frem for datoen for jeres aflyste arrangement, til et nyt arrangement. I taber derfor IKKE det indbetalte beløb.