Firmajulefrokost på Vinbar 1123

Kvalitets julefrokost på Gothersgade med 3 retters julemiddag og Fri Bar

Hyggelig julefrokost på Vinbaren med alt hvad julehjertet begærer. Lokalet er i to etager så her er flere muligheder.

Her er fri bar, 3 retters julemiddag i nye og lækre lokaler, bare 300 meter fra Nørreport Station, så jeres kollegaer let kan komme til og fra julefrokosten.

Prisen er kun kr. 795,- ex. moms pr. gæst og inkludere fri bar med øl, vin og sodavand i 7 timer. Der er mulighed for at tilkøbe drinksbar. Vi har samlet set plads til 86 gæster per aften.

Julefrokosten arrangeres eksklusivt gennem Firmajulefrokoster.dk

SE INDHOLD, MIDDAG, BAR OG DATOER HER:

PROGRAM

Kl. 18.00 Ankomst garderobe og velkomstdrink
Kl. 18.30 Forret serveres
Kl. 19.30 Hovedret serveres
Kl. 20.30 Dessert og kaffe/te
Kl. 21.00 Musik & Dans (DJ kan tilkøbes)
Kl. 22.00 Hyggeligt loungeområde og drinksbar åbner
Kl. 01.00 Tak for i aften

INDHOLD INKLUDERET I PRISEN

Velkomstdrink (bobler)
Tre typer vin ad libitum i 7 timer (rød, hvid og rosé)
To typer Italiensk øl i 7 timer (juleøl og almindelig)
Sodavand og Isvand i 7 timer
3 retters menu
Kaffe og te til desserten
Bordkort med firmanavn
Fri bemandet garderobe
Serveringspersonale
Bartendere
Opdækning
Lokaleleje
Rengøring

Pris pr. gæst kr. 795,- ex. moms.

MIDDAG

3 Retters Julemiddag

Forret:

  • Iberico skinke & Salamier med hjemmebagt brød og aioli
  • Små briochetoast med rimet laks, citrusmayonnaise & kaviar
  • Vol Au Vant – med blåfinnet tun og smagsfyldt guacamole
  • Croquetas med anderilette og mousse af foie gras

Hovedret:

  • Flæskesteg a la Wellington – Butterdej med ung gris i Iberico skinke, nødder, svampe og håndristet flæskesvær
  • Andebryst på bund af confiteret andelår
  • Pommes Anna, brune kartofler, rødkål og husets jule sauce

Dessert – Traditionel Ris a lá mande med lækker kirsebærsovs.

 

Specielle ønsker til mad
Husk at oplyse os omkring allergier og gæster med anden madkultur. 

BAREN

Fri Bar i øl i 7 timer kl. 18.00 – 01.00
Fri Bar i is- og sodavand i 7 timer kl. 18.00 – 01.00
Fri Bar i rød- og hvidvine i 7 timer kl. 18.00 – 01.00

Tilkøb
Drinks bar med fire slags spiritus i 3 timer kr. 150,- ex. moms per person
1/1 flaske snaps kr. 400,- ex. moms


Shots 1 stk. kr. 20,- eller 10 stk. kr. 100,-


Vinsmagning startende kl. 16.30 og varer ca. én time, her smager i på 6 forskellige vine der er brød og snacks til vinsmagningen kr. 160,- ex. moms per person

Når den fri bar slutter kl. 01 er der mulighed for at købe øl kr. 40,- vin 1 gl. Kr. 40,- og sodavand kr. 25,-

 

DATOER FOR JULEFROKOST 

Kontakt os direkte for andre ledige julefrokostdage eller spørgsmål på tlf.: 25 55 55 25

TILKØB

Drinks bar med fire slags spiritus i 3 timer kr. 150,- ex. moms per person
1/1 flaske snaps kr. 400,- ex. moms

 

Kapacitet :

20 gæster i forreste lokale

36 gæster i bagerste lokale

24 gæster i kælder 1

6 gæster i kælder 2

 

Vi hjælper gerne med underholdning og festlige indslag.

Kontakt os direkte for andre ledige julefrokostdage eller spørgsmål på tlf.: 25 55 55 25

Ønsker I fremvisning af lokalerne og personligt møde?

Hos os har vi i et højt serviceniveau, og vi sidder klar til at hjælpe jer. Fremvisning i hverdage mellem kl. 10.00 – 17.00 eller efter aftale på tlf.: 25 55 55 25

Salgs- og leveringsbetingelser

Kuverter kan forhåndsreserveres i op til 5 arbejdsdage, hvorefter I kontaktes angående evt. endelig reservation.
Ved bestilling af arrangement faktureres 50% som depositum til forfalden betaling netto kontant.
Restbetaling og endeligt deltagerantal faktureres 8 dage netto kontant og senest 30 dage inden arrangementet.
Bestilles arrangementet 30 dage inden leveringsdagen faktureres hele beløbet netto kontant.

Ubrugte kuverter refunderes ikke. Kuverterne refunderes kun ved aflysning af arrangementet fra arrangørens side. Ret til ændringer forbeholdes.

Arrangør & Ansvarshaver

1123
Gothersgade 89
1123 København K
&
Firmajulefrokoster.dk
Tømmerupvej 42
2770 Kastrup

Tlf.: 25 55 55 25
Email:
info@firmajulefrokoster.dk

Firmajulefrokoster.dk ejes af Festportalen ApS. CVR: 39888580 som hvert år formidler flere hundrede firmaarrangementer og events for virksomheder i Danmark.

COVID-19

Hvis jeres arrangement mod vores forventning skulle blive aflyst som følge af myndighedernes anvisninger/krav, grundet COVID-19 kan i frit benytte jeres indbetalte beløb indtil 13 måneder frem for datoen for jeres aflyste arrangement, til et nyt arrangement. I taber derfor IKKE det indbetalte beløb.

Comments are closed.

Fandt du ikke, hvad du søgte?

Pris ex. moms
Ønsket lokation
Forventet antal deltagere
SØG EFTER TEKST