Julefrokost på Café Den Blå Hund

MASTER – Få en fantastisk julefrokost i en historisk bygning beliggende centralt på Østerbro.

MASTER Kom i ægte julestemning med vores søde nissepiger og stor lækker julebuffet.
Vi har sammensat en yderst julet og underholdende aften til både dig og dine kollegaer.
Vores veloplagte live band vil sætte gang i festen med dansevenlige hits, som alle kan synge med på i festsalen, mens der i Natklubben spilles et mix af de største hits og klassikere af vores professionelle party DJ.

Julefrokosten inkluderer: Fri bar under hele arrangementet, lækker veltilberedt julebuffet som serveres af søde nissepiger, lykkehjulet hvor der kan vindes flotte præmier, Live Band, DJ og meget mere.

SE PROGRAM, FRI BAR, JULEBUFFET, UNDERHOLDNING OG DATOER HER:

Programmet

18:00 Ankomst, velkomstdrink, seating & garderobe
18:30 Julebuffet med forretter
19:30 Julebuffet med lune retter
21:00 Dessert og kaffe/te buffet
21:30 Copenhagen All Star Band spiller op til dans part 1 (festsalen)
21:30 Diskoteket med live DJ åbner (natklubben)
21:30 Fri bar med long drinks i alle barer (for gæster med barpas)
22.30 Copenhagen All Star Band spiller op til dans part 2 (festsalen)
23:30 Copenhagen All Star Band spiller op til dans part 3 (festsalen)
01:00 Tak for i aften
01:00 Afterparty (for gæster som har købt adgang til afterparty)
03:00 Afterparty slutter . Tak for i aften

Julebuffet


– Marineret julesild
– Karry sild
– Dildmarineret laks anrettet med store asparges, krydderurter
– Æg & rejer med dild og mayonnaise
– Fiskefilet med hjemmelavet remoulade og frisk citron
 

Den lune buffet:
– Mormors klassiske frikadeller med hjemmesyltet agurkesalat
– leverpostej med champignon og bacon
– Flæskesteg med sprøde svær og rødkål med surt
– Sprødstegt andebryst serveres med frisklavet waldorfsalat
– Udvalg af brød, smør og gammeldags fedt

Dessert:
– Ris á la mande med lun kirsebærsauce
– Kaffe og the buffet

Husk dine kollegaer med specielle ønsker:
Har du en eller flere kollegaer som er vegetar eller veganer, så husk at oplyse os om antal eller evt. specielle ønsker. Ligeledes hvis nogen lider af allergi overfor specielle produkter eller lign.

Baren

Fri blød bar i 7 timer:
Fri fadøl under hele arrangementet
Fri hvidvin & rødvin under hele arrangementet
Fri sodavand under hele arrangementet Coca Cola, Cola Zero, Sprite, Danskvand, Tonic & Lemon
Isvand

Tilkøb:
Ønsker i fri bar med spiritus efter middagen med fire slags spiritus kan armbånd tilkøbes for kr. 100 + moms per person

Tilkøb af snaps (forudbestilles):
Snaps 1/1 flaske Rød Ålborg kr. 400 + moms
Snaps 1/1 flaske Nordguld kr. 500 + moms
Snaps 1/1 flaske Linie kr. 500 + moms
Shots 1/1 flasker (flere forskellige) kr. 400 + moms

Underholdning

Underholdning til firmajulefrokosten på Østerbro 2017:

 
All Star band Vores veloplagte All Star live band vil sætte gang i festen med dansevenlige hit.Bandet går på allerede 21:30. Sååå puds danseskoene.

 
Natklub med DJ – Dans til de sidste nye store hits, hvor vores live DJ sørger for at musikken flyder i et langt mix. natklub er ment som et alternativ til livebandet og for de yngre julefrokost deltager. Vores DJ skyder festen igang allerede 21:30.

Datoer

Datoer for 2017:

November:
Fredag d. 24 – Kr. 595 + moms per person
Lørdag d. 25 – Kr. 550 + moms per person

December:
Fredag d. 1 – Kr. 595 + moms per person
Lørdag d. 2 – Kr. 550 + moms per person
Fredag d. 8 – Kr. 595 + moms per person
Fredag d.15 – kr. 595 + moms per person

Bemærk mindste salg er 10 billetter (hvis I ønsker at bestille mindre antal end 10 opkræves kr. 100 + moms per person ekstra)

Alt dette er inkluderet i kurvert prisen
  • Velkomstdrink
  • Fri bar under hele arrangementet (18.00-01.00)
  • Julebryg
  • Alm. øl
  • Husets vine
  • Div. sodavand
  • Veltilberedt julebuffet
  • Kaffe og te buffet efter middagen
  • Lykkehjulet hvor der kan vindes flotte præmier
  • Mandelgave
  • Live band (Livebands kun fredage)
  • Natklub med DJ
  • Egne borde med bordkort med firmanavn
  • Op pyntning til jul
  • Nisse serveringspiger
  • Bemandet garderobe (bemærk: obligatorisk garderobebillet faktureres 20 Kr. + moms per person)
  • Bordservering af alle drikkevare under middagen

Kun 700 pladser per aften fordelt på to forskellige lokaler på fredagens julefrokostarrangementer, mens der til lørdagens julefrokostarrangementer kun er 250 kuverter.
(Natklub + festsalen med live band – Pladser sælges efter ”først til mølle” princippet. I har som gæster adgang til begge lokaler efter middagen)

Tilkøb

Fri bar:Ønsker i fri bar med spiritus efter middagen med fire slags spiritus kan armbånd tilkøbes for kr. 100 + moms per person

VIP pladser: Med VIP pladser placeres i foran bandet (kun 100 pladser per aften) inkl. fri drinksbar efter middagen med fire slags spiritus kan tilkøbes for kr. 200 + moms per person

Afterparty billetter: Afterparty billetter er til jer som ønsker at fortsætte julefrokosten.
Kun kr. 120 + moms per person inkl. fri blød bar kl. 01.00 til kl. 03.00

Fik I svar på alle jeres spørgsmål?

Hos os får I et højt service niveau, og vi sidder klar til at hjælpe jer. Hvis I har spørgsmål, ønsker et skriftligt tilbud, høre mere om vores events, underholdning, forskellige julefrokoster eller andet, så kan I let kontakte os.

Ønsker I fremvisning af lokalerne:

Kontakt os på tlf.: 42 52 60 60 eller send os en e-mail på info@festportalen.dk

Salgs- og leveringsbetingelser

Ved reservation, kan pladser kun forhåndsreserveres i op til 5 arbejdsdage, hvorefter vores kundeservice vil ringe jer op og aftale om evt. endelige reservation skal foretages.
Ved bestilling af arrangement faktureres 50% som depositum til forfalden betaling netto kontant.
Restbetaling og endeligt deltagerantal faktureres med 8 dage netto kontant senest 30 dage før afviklingen af jeres arrangement.
Bestiller I jeres arrangement senere end 30 dage før arrangements dagen bliver hele beløbet faktureret netto kontant. 

BEMÆRK: Ubrugte kuverter refunderes IKKE, kuverterne refunderes kun ved aflysning af julefrokost fra arrangørens side. Ret til ændringer forbeholdes!

Arrangør

Arrangør & Ansvarshaver for arrangementet er selve lokationen. Formidlende kontakt er Festportalen ApS, Tårnby Torv 11, 2770 Kastrup. Email: info@festportalen.dk. Tlf.: 42 52 60 60.

Comments are closed.

Fandt du ikke, hvad du søgte?

Pris ex. moms
Ønsket lokation
Forventet antal deltagere
SØG EFTER TEKST