Julefrokost i Rustic Room
Hold jeres julefrokost i hertet af københavn midt på strædet
Nu har I muligheden for, at holdes jeres julefrokost på lokationen Rustic Room. Lokalerne er fantatiske og stemningsfyldte.
Lokaliteten er placeret centralt i hjertet af indre by.
Er I mellem 40- 50 pers. passer denne lokalitet perfekt til som ønsker at afholde en privat julefrokost med fokust på et godt miljø.
Kontakt os allerede i dag og hør mere om de mange muligheder.
SE INDHOLD, MIDDAG, BAR OG DATOER HER:
PROGRAM
18:00 Velkomstdrink og garderobe.
18:15 Vi byder velkommen og introducerer kort faciliteter, menu og den frie bar.
18:30 1. servering
19:30 Hovedretten serveres
20:30 Dessert og kaffe/te
21:00 musik og dans
01:00 Tak for i aften
Pris pr. person kr. 1.000,- ex. moms
INDHOLD
– Velkomstbobler
– Middag
– Fri blød bar (18.00 – 01.00)
– Drinksbar (18.00 – 01.00)
– Kaffe og te til dessert
– Slut rengøring
– Projektledelse
– Venligt og imødekommende personale
Pris pr. person kr. 1.000,- ex. moms
MIDDAGS FORSLAGMiddagen – Klassisk Jule Menu
Forret: Det ‘kolde’ bord med marinerede sild, karrysild med kapers og løg, leverpostej med sky og karse, fiskefilet med remoulade og citron samt æg og rejer.Hovedret: Flæskesteg med sprøde svær. Hvide kartofler, rødkål, brun sovs og en grøn salat efter årstiden.Dessert: Traditionel Ris a lá mande med lun kirsebærsovs.
BARENFri Blød Bar (18-01) – Øl, vand og vinFri Long Drinks (21-01) Gin & Tonic, Vodka & Lemon, Rom & Cola, Whiskey & Cola, m.fl.
DATOER FOR JULEFROKOST
Kontakt os direkte for ledige julefrokostdage eller andre spørgsmål på tlf.: 25 55 55 25
TILKØB
DJ med PA efter middagen fra kr. 6.500,- ex. moms
Cocktail Upgrade (21.00 – 01.00)
3 udvalgte cocktails
Kr. 80,- ex. moms
Vi hjælper gerne med underholdning og festlige indslag.
Kontakt os direkte for andre ledige julefrokostdage eller spørgsmål på tlf.: 25 55 55 25
Ønsker I fremvisning af lokalerne og personligt møde?
Hos os har vi i et højt serviceniveau, og vi sidder klar til at hjælpe jer. Fremvisning i hverdage mellem kl. 10.00 – 17.00 eller efter aftale på tlf.: 25 55 55 25
Salgs- og leveringsbetingelser
Ved bestilling af arrangement faktureres 50% som depositum til forfalden betaling netto kontant.
Restbetaling og endeligt deltagerantal faktureres 8 dage netto kontant og senest 30 dage inden arrangementet.
Bestilles arrangementet 30 dage inden leveringsdagen faktureres hele beløbet netto kontant.
Ubrugte kuverter refunderes ikke. Kuverterne refunderes kun ved aflysning af arrangementet fra arrangørens side. Ret til ændringer forbeholdes.
Arrangør & Ansvarshaver
Tivoli
Vesterbrogade 3
1630 København
&
Firmajulefrokoster.dk
Tømmerupvej 42
2770 Kastrup
Tlf.: 25 55 55 25
Email: info@firmajulefrokoster.dk
Firmajulefrokoster.dk ejes af Festportalen ApS. CVR: 39888580 som hvert år formidler flere hundrede firmaarrangementer og events for virksomheder i Danmark.
COVID-19
Hvis jeres arrangement mod vores forventning skulle blive aflyst som følge af myndighedernes anvisninger/krav, grundet COVID-19 kan i frit benytte jeres indbetalte beløb indtil 13 måneder frem for datoen for jeres aflyste arrangement, til et nyt arrangement. I taber derfor IKKE det indbetalte beløb.