Firmajulefrokost på Skabelonfabrikken
Varmt og flot miljø til årets julefrokost på Skabelonsfabrikken
Nyd de skønne og rustikke lokaler til julefrokost på skabelonfabrikken. I 1846 blev Burmeister & Wain stiftet og lokalerne fungerede både støberi og skibsværft, hvor de ansatte har haft deres gang i disse lokaler frem til 1996.
I dag er lokalerne dog blev omdannet til hyggelige selskabslokaler. Her får i muligheden for at vælge mellem to lækre julemenuer som passer til et hvert selskab.
SE INDHOLD, MIDDAG, BAR OG DATOER HER:
PROGRAM
18:00 Ankomst, velkomstdrink, seating & garderobe
18:30 Forretten serveres
19:30 Hovedretten serveres
20:30 Dessert og kaffe/te
02:00 Tak for i aften
INDHOLD INKLUDERET I PRISEN
– Velkomstdrink
– Fri bar i øl, vand og vin under hele arrangementet (18.00-02.00)
– Lækker julemenu
– Kaffe og te buffet efter middagen
– Hyggelig julepynt
– Venligt og imødekommende personale
Pris pr. gæst fra kr. 1195,- ex. moms.
EKSEMPEL PÅ MIDDAG
Traditionel Jule Menu:
1. Servering: Kryddersild med cremefraiche og bacon Samt Marinerede sild med æg, rørt med kapers og krydderurter.
2. Servering: Gravad laks med rævesovs og rødbede. Samt Røget andebryst med selleri salat.
Hovedret: Ryg af gris med puffede svær og citrontimian. Hertil Banquette sauce, råmarineret kål og ristede kartofler.
Dessert: Ris a la mande med hjemmelavet kirsebærsovs.
Utraditionel Menu:
Forret: Saltbagt torsk med cremet estragon & fennikel.
Hovedret: Rosa stegt culotte serveret med Sauce med sort trompethat og syltede perleløg. Hertil Selleri med smøremulsion tilsmag gran og Brændende kærlighed med karse.
Dessert: Brændte og syltede blommer. Hertil parfait med vanilje og kaffe.
Specielle ønsker til mad
Husk at oplyse os omkring allergier og gæster med anden madkultur.
BAREN
Velkomstbobler & Snack
Dominio De La Vega, serveret fra Champagnetårne, trøffelchips og oliven samt hjemmebagt brød med olivenolie serveret som snack til velkomst.
Der vil være fri bar i øl, vand og vin fra egen import fra kl. 18:00-2:00.
Udsøgte Vine fra egen import – 4 varianter rød og 2 varianter hvid fra gastro import.
Fra kl. 22.00 til kl. 02.
Drinks: Gin & Tonic, Vodka & Lemon, Rom & Cola, Whiskey & Cola, m.fl.
Cocktail: winter breeze, dark and stormy, og espresso martini.
En flaske snaps pr. 10 gæst uden beregning.
Tilkøb
Der kan tilkøbes drinks- og/eller cocktailbar fra kr. 200,- ex. moms pr. gæst
DATOER FOR JULEFROKOST
Kontakt os direkte for andre ledige julefrokostdage eller spørgsmål på tlf.: 25 55 55 25
TILKØB
Drinks- og Cocktailbar
Der kan tilkøbes drinks- og/eller cocktailbar fra kr. 200,- ex. moms pr. gæst
Vi hjælper gerne med underholdning og festlige indslag.
Kontakt os direkte for andre ledige julefrokostdage eller spørgsmål på tlf.: 25 55 55 25
Ønsker I fremvisning af lokalerne og personligt møde?
Hos os har vi i et højt serviceniveau, og vi sidder klar til at hjælpe jer. Fremvisning i hverdage mellem kl. 10.00 – 17.00 eller efter aftale på tlf.: 25 55 55 25
Salgs- og leveringsbetingelser
Kuverter kan forhåndsreserveres i op til 5 arbejdsdage, hvorefter I kontaktes angående evt. endelig reservation.
Ved bestilling af arrangement faktureres 50% som depositum til forfalden betaling netto kontant.
Restbetaling og endeligt deltagerantal faktureres 8 dage netto kontant og senest 30 dage inden arrangementet.
Bestilles arrangementet 30 dage inden leveringsdagen faktureres hele beløbet netto kontant. Endeligt deltagerantal kan kun justeres i op- og nedgående retning med 15% op til 30 dage inden leveringsdato. Efterfølgende kan der kun justeres i opadgående retning, indtil 2 uger før.
Ubrugte kuverter refunderes ikke. Kuverterne refunderes kun ved aflysning af arrangementet fra arrangørens side. Ret til ændringer forbeholdes.
Arrangør & Ansvarshaver
Pladeværkstedet
Refshalevej 167G
1432 København K
&
Firmajulefrokoster.dk
Tømmerupvej 42
2770 Kastrup
Tlf.: 25 55 55 25
Email: info@firmajulefrokoster.dk
Firmajulefrokoster.dk ejes af Festportalen ApS. CVR: 39888580 som hvert år formidler flere hundrede firmaarrangementer og events for virksomheder i Danmark.
COVID-19
Hvis jeres arrangement mod vores forventning skulle blive aflyst som følge af myndighedernes anvisninger/krav, grundet COVID-19 kan i frit benytte jeres indbetalte beløb indtil 13 måneder frem for datoen for jeres aflyste arrangement, til et nyt arrangement. I taber derfor IKKE det indbetalte beløb.