JULEFROKOST I CLARION BALLROOM 2019 

Copenhagen Event præsenterer Jul i Clarion Ballroom

For første gang i år tilbyder Copenhagen Event et udsøgt julefrokostarrangement i Clarion Ballroom i helt ny renoveret lokaler i ægte gallastil. Her får I en yderst lækker julebuffet, fri bar i rammer med eksklusive lounge møbler på det gamle Hilton. Med kun 12 minutter fra Københavns Hovedbanegård og små 100 meter fra Kastrup Lufthavn og metrostation, kan alle gæster komme nemt til og fra årets julefrokost, da tog og metro kører hele natten hver halve time.

Med egen foyer danner Clarion Ballroom som lokalitet de perfekte rammer for en fest med storbyens stemning, moderne design og et hyggeligt miljø. Lokalet er lyst og der er højt til loftet, og stemningen er afslappet selvom indretningen er moderne. Der er kapacitet til 250 spisende gæster og der er gode overnatningsmuligheder til fordelagtige priser såfremt I ønsker at byde jeres medarbejdere på en overnatning. Jul i Clarion Ballroom er en af Copenhagen Events varmeste anbefalinger for et godt og eksklusivt julefrokost arrangement i år.

SE PROGRAMMET, MENUEN, BAREN OG DATOER HER

Programmet

18:00 Ankomst i foyeren, velkomstdrink og garderobe
18:15 Seating i den store sal
18:30 Første anretning bestående af de kolde retter serveres
19:30 Årets varme juleretter anrettes sammen med et bredt udvalg af årstidens friske salater
20:30 Dessert, luksus oste samt kaffe & te med juleslik og småkager anrettes som buffet
22:00 Drinks/cocktailbaren åbner
02:00 Arrangementet slutter – tak for i aften

Eksempel på Menuen 
DE KOLDE RETTER
– Karrysild med æbler & kapers
– Hvid sild med julekrydderier
– Stegt sild med rødløg og dild
– Røget laks med purløgscrème
– Gravad laks med rævesovs
– Laks pocheret med julekrydderier & kaviarcrème
– Æg & rejer Hønsesalat med bacon & svampe
– Roastbeef med pickles & ristede løg 

SALATERNE
– Rødkålssalat med nødder & appelsin
– Kartoffelsalat med rygeost & purløg
– Julesalat med syltede valnødder & marinerede skalotteløg

DE VARME RETTER
– Flæskesteg med sprød svær & rødkål
– Andesteg med æble & svesker
– Juleskinke med stuvet spinat
– Fiskefilet med remoulade & citron
– Frikadeller med hjemmelavet rødkål
– Brune og hvide kartofler og sovs

DESSERTERNE & OSTE
– Hjemmelavet ris à la mande med kirsebærsauce
– Luksus ostebord med knas & søde kompotter
– Gammeldags æblekage med flødeskum og ribsgelé
– Julesmåkager og slik

Husk dine kollegaer med specielle ønsker:
Har du en eller flere kollegaer som er vegetar eller veganer, så husk at oplyse os om antal eller evt. specielle ønsker. Ligeledes hvis nogen lider af allergi overfor specielle produkter eller lign.

Baren

BAREN
VELKOMSTBOBLER:
Bobler eller velkomstdrink 

FRI BLØD BAR (18.00 – 02.00)
Fri bar med rød og hvidvin. Fri bar med øl og div. Sodavand.
Der står isvand på bordene under middagen. Kaffe & te serveres til desserten.

TILKØB
Der er mulighed for tilkøb af både drinksbar og cocktails ad libitum efter middagen.

DRINKSBAR (22.00 – 02.00)
Gin, Rom, whisky og Vodka blandet med diverse sodavand.
Kr. 200,- ex. moms pr. person

COCKTAIL UPGRADE (22.00 – 02.00)
Kr. 300,- ex. moms pr. person

Datoer

DATOER FOR JULEFROKOST :
Kontakt vores kundeservice direkte for ledige julefrokostdage på tlf. 25 55 55 25

Alt dette er inkluderet i kurvert prisen
  •  Velkomstdrink
  •  Udsøgt julemenu med hele 4 anretninger
  •  Vin ad libitum (18.00 – 02.00)
  •  Øl & vand ad libitum (18.00 – 02.00)
  •  Kaffe, te & sødt (se dessert)
  •  Klargøring, egne tjenere, opdækning, slutrengøring mv.
  •  Projektledelse
  •  Venueleje
  •  Blomsterborddekorationer – juletema
  •  Flot lokale og brug af foyer
  •  Fri garderobe
Fik I svar på alle jeres spørgsmål?

Hos os får I et højt service niveau, og vi sidder klar til at hjælpe jer. Hvis I har spørgsmål, ønsker et skriftligt tilbud, høre mere om vores events, underholdning, forskellige julefrokoster eller andet, så kan I let kontakte os.

Ønsker I fremvisning af lokalerne

Kontakt os på tlf.: 42 52 60 60 eller send os en e-mail på info@festportalen.dk

Salgs- og leveringsbetingelser

Ved reservation, kan pladser kun forhåndsreserveres i op til 5 arbejdsdage, hvorefter vores kundeservice vil ringe jer op og aftale om evt. endelige reservation skal foretages.
Ved bestilling af arrangement faktureres 50% som depositum til forfalden betaling netto kontant.
Restbetaling og endeligt deltagerantal faktureres med 8 dage netto kontant senest 30 dage før afviklingen af jeres arrangement.
Bestiller I jeres arrangement senere end 30 dage før arrangements dagen bliver hele beløbet faktureret netto kontant. 

BEMÆRK: Ubrugte kuverter refunderes IKKE, kuverterne refunderes kun ved aflysning af julefrokost fra arrangørens side. Ret til ændringer forbeholdes!

Arrangør

Arrangør & Ansvarshaver for arrangementet er selve lokationen. Formidlende kontakt er Festportalen ApS, Tårnby Torv 11, 2770 Kastrup. Email: info@festportalen.dk. Tlf.: 42 52 60 60.

COVID-19

Hvis jeres arrangement mod vores forventning skulle blive aflyst som følge af myndighedernes anvisninger/krav, grundet COVID-19 kan i frit benytte jeres indbetalte beløb indtil 13 måneder frem for datoen for jeres aflyste arrangement, til et nyt arrangement. I taber derfor IKKE det indbetalte beløb.

Fandt du ikke, hvad du søgte?

Pris ex. moms
Ønsket lokation
Forventet antal deltagere
SØG EFTER TEKST