Firmajulefrokost på Cocktailbaren
Hold jeres julefrokost i denne unikke cocktailbar i hjertet af Vesterbro.
SE INDHOLD, MIDDAG, BAR OG DATOER HER:
PROGRAM
18:00 Velkomstdrink og garderobe.
18:15 Vi byder velkommen og introducerer kort faciliteter, menu og den frie bar.
18:30 1. servering
19:30 Hovedretten serveres
20:30 Dessert og kaffe/te
21:00 DJ går på og festen begynder. – DJ stilarten afstemmes med jer.(kontakt os for pris på DJ)
02:00 Tak for i aften
INDHOLD INKLUDERET I PRISEN
– Velkomstbobler
– Middag
– Fri blød bar (18.00 – 01.00)
– Drinksbar
– Kaffe og te til dessert
– Slut rengøring
– Projektledelse
– Venligt og imødekommende personale
Pris pr. gæst kr. 1.000,- ex. moms.
MIDDAGS FORSLAG
Middagen – Klassisk Julemenu
Forret: Det ‘kolde’ bord med marinerede sild, karrysild med kapers og løg, leverpostej med sky og karse, fiskefilet med remoulade og citron samt æg og rejer.
Hovedret: Det ‘varme’ bord med flæskesteg og and til dem der ikke spiser gris. Serveret med hvide kartofler og brune kartofler, rødkål, brun sovs og en grøn salat efter årstiden.
Dessert: Traditionel Ris a lá mande med lun kirsebærsovs.
Specielle ønsker til mad
Husk at oplyse os omkring allergier og gæster med anden madkultur.
BAREN
Fri Bar i Øl i 8 timer kl. 18.00 – 02.00
Fri Bar i Is og div. Sodavand i 7 timer kl. 18.00 – 02.00
Fri Bar i Rød- og hvidvin i kl. 18.00 – 02.00
Longdrinks- er inkluderet i kuvertprisen.
Drinks: Gin & Tonic, Vodka & Lemon, Rom & Cola, Whiskey & Cola, m.fl.
Der kan tilkøbes Cocktails fra kr. 90,- ex. moms pr. gæst
Fra kl. 22.00 til kl. 02.00 (Tilkøb)
DATOER FOR JULEFROKOST
Kontakt os direkte for ledige julefrokostdage eller andre spørgsmål på tlf.: 25 55 55 25
TILKØB
Fri Bar i Cocktails ad libitum i 4 timer kr. 90,- ex. moms pr. gæst.
Vi hjælper gerne med underholdning og festlige indslag.
Kontakt os direkte for andre ledige julefrokostdage eller spørgsmål på tlf.: 25 55 55 25
Ønsker I fremvisning af lokalerne og personligt møde?
Hos os har vi i et højt serviceniveau, og vi sidder klar til at hjælpe jer. Fremvisning i hverdage mellem kl. 10.00 – 17.00 eller efter aftale på tlf.: 25 55 55 25
Salgs- og leveringsbetingelser
Ved bestilling af arrangement faktureres 50% som depositum til forfalden betaling netto kontant.
Restbetaling og endeligt deltagerantal faktureres 8 dage netto kontant og senest 30 dage inden arrangementet.
Bestilles arrangementet 30 dage inden leveringsdagen faktureres hele beløbet netto kontant.
Ubrugte kuverter refunderes ikke. Kuverterne refunderes kun ved aflysning af arrangementet fra arrangørens side. Ret til ændringer forbeholdes.
Arrangør & Ansvarshaver
Reception
Dannebrogsgade 8
1660 København
&
Firmajulefrokoster.dk
Tømmerupvej 42
2770 Kastrup
Tlf.: 25 55 55 25
Email: info@firmajulefrokoster.dk
Firmajulefrokoster.dk ejes af Festportalen ApS. CVR: 39888580 som hvert år formidler flere hundrede firmaarrangementer og events for virksomheder i Danmark.
COVID-19
Hvis jeres arrangement mod vores forventning skulle blive aflyst som følge af myndighedernes anvisninger/krav, grundet COVID-19 kan i frit benytte jeres indbetalte beløb indtil 13 måneder frem for datoen for jeres aflyste arrangement, til et nyt arrangement. I taber derfor IKKE det indbetalte beløb.